2013. április 3., szerda

Csőcsere, két beton köt a falon


Teljesen új víz és fűtéscsöveink vannak már a házban, utóbbiak már nem kívül, hanem a falban futnak, így azért sokkal jobban mutat. Nem porlik már a mischung sem, szép egyenletes szürke betonon járkálunk, ezt már végre van értelme söpörni. Ha még a nap is sütne, és körbejárná a házat, egész barátságos lenne.


csak, hogy legyen választék

Látszik, hogy milyen előrelátó az én uram, jó ötlet volt a melléképületből a padlásra szállítani az értékes faanyagot. Valamelyik legény kicsit kiegészítette a munkabérét, mert a teraszon álldogáló néhány jókora farönk kámforrá vált. Nem nagy érték, néhány napi fűtőanyag, de mi is szívesen fűtöttünk volna vele néhány napig. Kár, hogy nem vittek el pár zsákkal a rossz ruhákból, cipőkből is…

a nagykapu biztonsági zárán nem nehéz kifogni

Úgy terveztük, hogy ezt a hétvégét ismét a pakolásnak szentelem, leszállítom a padláson talált holmit a melléképület lomos helységébe. Vicces az elnevezés, mert ez a jelző úgyszólván bármely helyiségre ráakasztható lenne. Talán néhány órát birkóztam a kupival, az a füzeteket, tankönyveket és egyéb papírárut kötegeltem, mikor hirtelen szédülni kezdtem. Gyorsan kidobtam hát a rókabőrt, elkezdett nőni még egy fejem, aztán csak ülni tudtam, és bután meredni magam elé. Szóval szegény uram nem vette túl sok hasznomat aznap, de estére már magamhoz tértem, és minden holmit sikerült eltüntettem a szobából.

Drága emberem eközben végleg kivéste, elhordta a kandalló betonalapját, már csak a parketta (azaz annak hiánya) emlékeztet a monstrumra. Szétszedte a spájz polcrendszerét, és milyen jól tette, mögötte talált pókhálót, rovarmúmiát és egérpotyadékot bőven. Kivéste és bevakolta a fürdőben a fali lámpák helyét, leszedte az összes maradék csillárt, karnist, fogast, kihúzogatta az ide-oda beütögetett szögeket, tipliket. No és ápolgatta kóválygó asszonyát.

Óh, és had említsem meg házunk VIP helységét. Elődeink tudtak élni, ennek bizonysága, hogy melléképületben is van vízöblítéses WC-nk. Elég siralmas állapotban volt, de egy takarítás és egy új, tiszta ülőke csodákra képes. Házunk egyetlen működő vízcsapja a pincében, klotyó az udvaron, azt hiszem, igazán el vagyunk kényeztetve. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése