2013. április 16., kedd

Az igazi

Azt hiszem éppen a harmadik igazinál tartunk, legalábbis ami a járólapokat illeti. Az elsőt még hetekkel ezelőtt, a burkolatvadászat első napján az első üzletben megtaláltuk. Küllemben is, árban is, minőségben is rendben, az eladó szerint PEI IV-es kopásállósággal. Aztán az építkezés sokat okosított rajtunk, rájöttünk például, hogy az első árajánlat nem feltétlenül az utolsó és a legjobb, valamint ugyanaz a padlólap nem mindenütt kerül ugyanannyiba. Ez utóbbi tényező pedig nagyon nem mindegy, miután sajnos vagy inkább szerencsére csaknem hatvan négyzetméter területre kerülhet nálunk hidegburkolat. A vadászat eredménye pedig az lett, hogy ennek a lapnak a kopásállósága bizony csak III-as. Ez pedig nem elég, mert az uram feltett szándéka olyan anyagokat felhasználni, hogy a jövő archeológusai majdan a mi portánkat kiásva rekonstruálhassák az ezredelő átlag magyar háztartásának életét. Az elmúlt szombaton belevetettük hát magunkat újra a lappato, inkábbmatt, gres, nemgres, csúszós, denemis, mikerülezenennyibe padlólapok örvénylő világába.  És IGEN megtaláltuk! Emberem ellágyulva nézte, akárcsak engem szerelmünk hajnalán, majd mikor meglátta a PEI V értéket, és a szeme foszforeszkálni kezdett, tudtam, nincs menekvés, vagy ez lesz a padló, vagy betonon járunk még egy darabig. Aztán az uram a 15 százalékos akciós árból is lealkudott még 10 százalékot, én pedig csak álltam mellette tátott szájjal és csodáltam. Mivé lesz valaki, ha elkezd építkezni!

4 megjegyzés:

  1. hol, milyet, mutíííí! nálunk ezügyben még semmi konkrét.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy tűnik ez lesz, kivéve, ha szembe jön valami sohavisszanemtérő :)
      http://www.lagunafurdoszoba.hu/termekek.php?tcs_id=2&gy_id=85

      Az Olmo árnyalatot választottuk.

      Törlés
    2. ú, klassz! mi is megcsodáltuk a famintásakat, szépek!

      Törlés
    3. Én szívem szerint laminált padlót (álmaimban hajópadlót) választottam volna, de az uram szerint a mi családunk nyújtotta ipari környezet keményebb alapot kíván. Ez lett a kompromisszum :)

      Törlés