2013. július 31., szerda

Egyedülálló anyának lenni

Kemény. Most aztán van lehetőségem kipróbálni, mivel az uram pár hete már nem Budapesten, hanem a falunkhoz közeli városban dolgozik, és a házunkban lakik, ami ugye feltételezi, hogy szegről-végről lakhatóvá tettük, ez remek, persze.

Nem gondoltam, hogy az a rövidke idő esténként, amikor nélkülem játszanak, fürdenek, vagy az éjszakák, amikor főzhettem, mosogathattam, képeket rendezgethettem kedvemre, mennyire fontosak voltak. Most bezzeg éjjel-nappal szolgálatban vagyok, mert Marci úgy alszik akár a nyúl, amint megpróbálok lelépni, azonnal felriad, sőt a biztonság kedvéért alvás közben markolja a hajamat. Bonyolítja az életemet, hogy mindenféle ügyeket is pont most kell intéznem (zöldkártya, személyi, parkolási igazolvány, szemészet stb.) ez szintén felemelő ebben a remek időben, BKV-val és egy háromévessel. Mindeközben meghirdettük a lakásunkat, elég gyakran jönnek megnézni, folyton puccban-parádéban kell lennem, miközben Marci szisztematikusan a rend ellen dolgozik. Aztán még férjen bele a napi két torna, játszhasson, szaladgálhasson is szabadon, együnk is valami normálisat… És akkor még csak egy gyerekem van, sőt munkahelyre sem kell járnom.

Minden tiszteletem hát a gyerekeiket segítség nélkül nevelő, dolgozó anyáké. Nem is értem, hogy csinálják. De tényleg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése