2013. július 11., csütörtök

A gyógyító mese

Marcinknak megint kijutott. Komolyan, leszállhatna már róla a sors, persze, ismerem a mondást, hogy azt bünteti, akit szeret, de azért mégis…
Most éppen a letapadt fitymája okoz neki nehéz napokat. Pontosabban már nincs letapadva, éppen a születésnapja előtti este sikerült felhúznia az uramnak, nem repedt be, kezeljük, de  szegényem nagyon szenved. Vizeletét visszatartja, amikor nagyritkán (naponta legfeljebb kétszer) mégis elengedi, zokog, sikít.

Kb. ebből állnak a napjaink (és az éjszakáink egy része):
- Anya, anya, anya, anya, aaaaanya, anya, fáj, fáj, a kukim, anya vigyáz kukira, anya, jaj, picit fáj a kukim, nem picit, nagyon, jaj, jaj, jaaaaj, fáj, anya, anya megmossa, jót tesz neki, anya, anya, nem bekeni, ölbe vesz, vigyáz, fáj, anya, anya….

Tegnap, nagyon hajnalban éppen a kádban állt, én pedig langyos vizet csorgattam a hasára, hogy az lecsorogjon a kukira, amihez nem lehet hozzáérni, mert a víz Marci szerint segít. Közben duruzsoltam neki, hogy térjünk vissza az ágyba, és majd mesélek a vonatról meg a békákról.
- Nem! A vakond kukiját! Az jó lesz nekem.

Én pedig a héten sokadik alkalommal mondtam el a történetet az erdőszéli vakond csemetéről, akinek nagyon fájt, és sírt is néha, de hagyta, hogy bekenje az anyukája, és mikor meggyógyult, a maradék varázskrémet elküldte Marcinak.  Mert az jó lesz neki. 
A témát Marci vetette fel már az első este, ő javasolta a főszereplőt is, csak a sztori az enyém.


Mára javult kicsit, nem volt akkora tortúra a pisilés, rebegem is a hálákat, mert már alig állok a lábamon. Azért a vakond és a mese erejéről nem fogok megfeledkezni, bár jó lenne, ha nem kellene sűrűn bevetnem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése