2013. február 15., péntek

Dobd ide a kalapácsot!


Avagy kőműves-segéd lettem én.



A legutóbbi volt az első hétvége, amit az éjszaka kivételével a házunkban töltöttünk, miközben Marcinkat anyósom kényeztette.

Az egyik szobát kineveztük bázisnak, ezt egészen jól befűti az a két villanyradiátor, amit a volt tulajdonostól kaptunk, csak úgy, figyelmességből, és addig használhatjuk, amíg szeretnénk. Nagyon hideg van egyébként a házban, bár ha azt nézzük, hogy két éve nem volt befűtve, az öt fok nem is olyan rossz.
Egy másik szoba pedig raktár lett, ide behordtunk minden örökölt bútort, a kamrában talált használható edényeket, befőttesüvegeket, terítőket stb. Az uram szétszedte a konyhabútort, kivette a beltéri ajtókat, leszerelte a lépcső korlátját és ezeket is felcipeltük a raktárba.

RR tornája kutyafüle az egész napos lépcsőmászáshoz képest, főleg ha közben tölgyfa széket húzol magad után. Az öt fok pedig nem is tűnik hidegnek, ha az ember lánya a hét utolsó napját, ahelyett, hogy megpihenne, csempeveréssel tölti.

Gondoltuk, spórolunk kicsit, és amit tudunk, ill. amire jut időnk, megcsinálunk mi magunk. Ezért aztán az én uram a kezembe nyomott egy vésőt és egy kalapácsot, aztán ment lebontani a kandalló beton padját a nappaliban. 

egyszervolt padka

 itt majd ajtó lészen
Én pedig szépecskén lekalapáltam az összes csempét a konyhában és a fürdőszoba kétharmadát. Emberem délután kikötötte azokat a lámpákat, konnektorokat, amik útjában lennének a bontásnak.

aznap éjjel  csempékről álmodtam...
és lila kádról
Időközben kaptunk egy árajánlatot is a bontásról, ami enyhén magasabb az ingerküszöbünknél, ezért a jövő hétvégét is kopácsolással fogom tölteni, befejezem a fürdőt és nekiállunk felszedni a járólapokat. A konyha padlóján ugyanaz a csempe van, ami a falon és mivel a fürdőben elég könnyen feljött az a pár lap, amit megpróbáltuk, remélem, máshol sincsenek jobban lerakva. Ezután pedig megpróbáljuk kiszedni a terveink útjában álló válaszfalakat. 
ez például útban van

2 megjegyzés:

  1. De jó! :) Örülök, hogy megvan a ház! Jó nagy munkában vagytok. Biztos nem könnyű verni a csempét, de elképzelve egész jó ideglevezetőnek tűnik. :) Kár, hogy szerintem messze vagytok, mennék segíteni. Olyan izgalmas, amiben most vagytok. Kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz! Ugye majd arról is teszel fel képeket?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az biztos, hogy két nap után nyugodt vagyok, és stresszmentesebb, mint egy buddhista szerzetes.
      Mi is örülünk nagyon, én kicsit azért parázok, mert nagy változás ez, de biztosan jó lesz. Képek is lesznek, persze, még a Singerről is :)

      Törlés