2012. október 13., szombat

Születésnapok


Szeret engem az uram...

Nemrégiben volt a születésnapom. Emberem ilyenkor mindig kitalál nekem valami meglepetést. Idén kedves üzeneteket hordozó apró cetlik bújócskáztak velem, jártamban-keltemben találtam rájuk szanaszét a lakásban. Némelyek apró csokikon tanyáztak, mások csak úgy magukban, 
például itt:


 vagy itt:


Nem kevés cetli várta, hogy megtaláljam. Két nap kellett, mire mindannyian előkerültek. Mind a harmincöt.


És én is szeretem...

Emberem szívesen teázik reggelente. A születésnapja két héttel az enyém előtt volt, ez alkalomból Otthon teát készítettem neki. Az ötletet Virágnál találtam, a filterekbe gyógynövényeket kevertem (bodza, hársfavirág, citromfű, borsmenta). Hobbiboltokban kapható papírmasé dobozt festettem be akrilfestékkel, és az októberi Praktika magazinhoz mellékelt decoupage ívből kivágott elemekkel díszítettem.
Teázás közben sem fog unatkozni, olvasgathatja a filter által tolmácsolt üzeneteket.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése