2012. november 29., csütörtök

Alkalmasak lettünk


Azt hiszem, eséllyel indulhatnánk a ki kapta meg leghamarabb az alkalmassági határozatot versenyen, már ha hirdetnének ilyesmit. Az első TEGYESZ- beszélgetés után kevesebb, mint két hónappal kezünkben a papír, ami igazolja, hogy a hivatalos szervek szerint is képesek vagyunk két gyermek szüleiként helytállni.
A határozat birtokában jelentkeztünk az egyik civil szervezethez is, így mostantól már nincs egyéb dolgunk, mint várni.

Sokat gondolkodtam, hogyan fogom megoldani Marci fejlesztésekre hordozását hármasban tömegközlekedve. Aztán arra jutottam, hogy majd a részleteket kiokoskodom, ha már tényleg ketten lesznek. Addigra remélhetőleg Marci elég erős lesz már, hogy hosszabb távot is képes legyen gyalogolni, nem kell majd gyakran ölbe vennem. Addig is gyakoroljuk a lépcsőzést, ami még elég nehezen megy, márpedig mindegyik útvonalunkon bőven van belőlük.  Tornán a csöpp majd elnézeget rajtam a kendőben, az úszás pedig…a minap láttam egy anyukát, aki nagyobbik lányával éppen részt vett a foglalkozáson, míg a kicsi a babakocsiból figyelgetett a medence partján. Ha másnak is sikerül, nekem miért ne, addig pedig sűrűn elképzelem, hogy menni fog.

2 megjegyzés: