2012. augusztus 8., szerda

Nyaraltunk


Sajnos nem annyit, amennyit szerettünk volna, de ez a pár nap is remek volt. A kedvenc helyünkön jártunk, a Balaton partján.

Úgy kezdődött, hogy múlt szombaton úszni indultunk hármasban. Az uram kiállt az autóval, majd visszaszaladt a lakásba azzal az indokkal, hogy véletlenül a motor forgalmiját hozta magával. Marcit szórakoztatam,ezért csak a csomagtartó csapódására lettem figyelmes, majd emberem beült az autóba, és közölte, hogy akkor most indulunk a Balatonra, és csak kedden jövünk vissza. Aznap volt az ötödik házassági évfordulónk, ez volt a meglepetés ajándék. Az egyik. Egy barátságos kis bababarát panzióban foglalt szobát, az udvaron medence (amit ki sem próbáltunk) fűszerkert két akkora rozmaringbokorral, mint jómagam (jegyzeteltem, rajzoltam szorgalmasan) szőlőlugas, leanderek, rózsa-, és levendulabokrok.
Megérkezésünk után megkaptam a második meglepetést, egy öreg réz kézi kávédarálót, és két csomag isteni illatú pörkölt szemeskávét. Azóta kipróbáltuk, az imigyen darált, lefőzött kávé szintúgy isteni.
Na, kinek van a legjobb férje?

Aztán volt még balatonpart, vízbe ugrálás, napsütés, vihar, biciklizés, bicikliszerelés, eldugott kis öböl, fazekasbolt, hattyúk, vadkacsák, őszibarack és sok-sok fagyi.

Kár, hogy csak négy nap volt.







2 megjegyzés:

  1. jajdeszeretnék egyszer én is ilyen meglepit!!!!
    vagy mindegy, ne legyen meglapi, de ne kelljen osszepakolnom, siman csak csüccs a kocsiba! :))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyetlen hátránya van, mégpedig hogy kb. ötször annyi cuccot vittünk, mint amikor együtt pakolunk. Nehogy valamit véletlenül otthon hagyjon, ami nélkül szerintem nem élet az élet :)

      Törlés