2012. június 25., hétfő

Ha észérveket néznénk, Dacia Logannal járnánk...

szokta mondani az én uram, aki szeret építkezni. Légvárakat többek között.

Két napig, míg a plebs többi tagjával a káposztaszagú városban aszalódtunk, emberem csapatot épített a Balatonon, vitorláztak, kikötőben ettek, ittak, vígan voltak. Aztán fülig szerelmesen jött haza, és hasba akasztott a legújabb ötletével: vennünk kellene egy hajót. Mert nem is lenne olyan drága, és a kikötői élet mekkora fíling, alig kerül valamibe, benne van az áram-, és mosdóhasználat, és közben biztonsági őr vigyáz az autóra. Találkozott egy motoros párral, akik minden nyáron fizetés nélküli szabit vesznek ki, és csak vitorláznak és motoroznak a Balaton körül. Mondjuk, ha én három hónap fizetés nélkülit vettem volna ki, következő évben már nem lett volna ilyen gondom, ugyanis már nem lett volna munkahelyem…Azt is kiokoskodta már az én uram, hogy miből élnénk: hajókat javítana, festene, mert annyi kókány munkát, ami ott volt, még nem látott.

Az egész légvárból csak egy ici-pici részlet hibádzik, méghozzá az, hogy éppen mostanában szeretnénk a nyakára lépni az összes megtakarításunknak, és nem éppen hajóvételt tervezünk.

Egy a baj. Túl nagy kedvet csinált nekem az egészhez, tegnap éjjel azt álmodtam, hogy hajóskapitányné vagyok…


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése