2012. április 2., hétfő

Foltok

Ha belegondolok, hogy alig húsz hónappal ezelőtt még magassarkúban, csini szoknyában, kisminkelve tipegtem be minden reggel az irodába….

Ma kilyukadt az utolsó ép farmergatyám térde. Még jó, hogy továbbra is divatos a topis szerelés, bár talán nem az én korosztályom hordja. A Marcival történő kúszás, mászás, járás tanulásnak eredménye, hogy a térdemet nemigen szeretem mutogatni, és az összes nadrágom lyukas. Egyet kivéve, de azt sose hordom, mert rózsaszín flitterek vannak a fenekén, és csak pillanatnyi elmezavaromban vehettem meg. Arra gondoltam, hogy szétszabdalom azt, amelyik a legborzasztóbb állapotban van, és varrok belőle foltokat a többire, pont, mint óvodás koromban. Így múlik el a világ dicsősége :)

1 megjegyzés:

  1. 2 hete próbálok időt szakítani, hogy ugyan ezen okokból vegyek egy új nadrágot. :)))

    VálaszTörlés