2012. január 20., péntek

Mászás

Marci nem mászik. Sajnos rájött, hogy fenéken csúszkálni könnyebb, azóta a kúszást is abbahagyta. Andi tanítgatja mászni, neki még sikerül is, de mikor én próbálom, megmakacsolja magát, hasra fekszik, nyávog, nem erőltethetem.

De tegnapelőtt (01.17) megtört a jég. Elindítottam a varázs-mondókás dvd-t, letettem a gépet a földre csalinak, Manót négykézlábra állítottam, és indulás. És csodák csodájára, alig kellett alátámasztanom a mellkasát, a kezek-lábak spontán, szabályosan mozdultak. Hihetetlen! Csak úgy, magától!

Úgy érzem, nagyon jó döntés volt, hogy elkezdtük a TSMT-t is, mert ez erősíti az Andi által kilazított izmokat. Mindkét módszer nagyon kellett ahhoz, hogy itt tartsunk. Aztán hajrá tovább! Nyáron már együtt kergetjük a galambokat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése