2017. december 13., szerda

Julcsi második születésnapja

Bár a blog életéből már megint kimaradt néhány hónap, szeretném a fontosabb események, élmények, pillanatok emlékét, ha csak néhány gondolat vagy fénykép erejéig, itt is megőrizni.

Az ősz, legalábbis az első két hónapja, bővelkedik családi ünnepekben, négy alkalom is nyílik a gyertyafújásra, tortaevésre. Szeptemberben az uram és Juli, októberben anyukám és én lettünk egy-egy évvel szebbek és bölcsebbek is persze.
Most Julcsi születésnapját szeretném megmutatni néhány képben, hiszen míg a mi napunk nekünk felnőtteknek egy szám, számára azonban várakozás, izgalom, fény, csillagszóró és boldogság.








Vaníliatorta szőlővel és rózsákkal a kertből.





Marci szerint lehetett volna különlegesebb, még emlékezett, hogy húga első születésnapjára palotatortát sütöttem.



Szeretek ajándékot készíteni, kislányunknak a torta textil-mását próbáltam megvarrni, több-kevesebb sikerrel. 



Akármilyen is a torta, a lényeg mégiscsak a tűzijáték...




...és az első hajasbaba


4 megjegyzés:

  1. Milyen más szemmel nézünk. Én rácsodálkoztam a tortára, s finom rózsás terítésre. Szép babát kapott Julcsi.

    VálaszTörlés
  2. Látod, hálátlannak tűnök, pedig engem is titokban szervezett, örökre emlékezetes születésnappal lepett meg az uram. Eljött az egész család, barátok, habos kávé alakú volt a torta, verset írtak az eddigi éveimről, és az ajándékkal régi álmom teljesült. Csak éppen akkora meglepetés volt, hogy képek nem készültek.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tündéri leányzó, Isten éltesse sokáig. A fiúkról is láthatnánk képeket?

    VálaszTörlés