2017. december 21., csütörtök

Advent a gyerekszobában




A gyerekek szobája majdnem két éve készen van, kisebb változtatásokat tervezünk még, függöny, dekoráció, apróságok. Közös a szoba, egyelőre nem vágynak külön költözni. Kiváncsi vagyok, mikor jön el ez az idő, és kezdhetjük kialakítani a tetőtéri gyerekbirodalmat. 

Ahogy telnek az évek, egyre több apróságunk van, ami otthonosabbá teszi a házat. Különösen fontos ez számomra a karácsonyt megelőző időszakban. Mécsesek, porcelánok, mütyürkék, mindig megfogadom, hogy ebben az évben már nem veszek semmit, aztán mégis kerül egy és más, és eddig mindennek meg is találtuk a helyét. Szeretem őket nézegetni,  megfényesítik az ünnepet.

Szerettem volna a gyerekeknek saját kis karácsonyfát, de nem találtam árban, minőségben és méretben megfelelő műfenyőt. Ezért vettem néhány műanyag fenyőágat, és azt díszítettük fel advent első vasárnapján. 







A fiúk oldala



Szeretem, hogy a tárgyaknak lassan történetük van. A tündérke melletti zenedobozt például egy réges régi munkahelyi karácsonyon kapta az uram.



Ezt a doboz pedig az ő ajándékát rejtette az első közös karácsonyunkon.



Az ágyak fölötti képkeretekben a húsvéti nyulakat szarvasok váltották fel.





Lackó egyik kincstára. Ő igazi gyűjtögető, mosás előtt nagyon ajánlott átnézni a zsebeit.



A lánysarok még kicsit üres, de fog majd színesedni.



Julcsi álmát egy őz suta vigyázza.



Ezt a mesét olvasom esténként, advent első napján hozták az angyalok. A kedves és izgalmas történet hősei 24 fejezeten keresztül keresik a kívánság-csillagot, ha sikerül megtalálni és feltenni egy fenyőfa tetejére, megtörténik a csoda.



A gyakran olvasott könyvek képtartó polcon sorakoznak. A téli, karácsonyi témájú kötetek ilyenkor kiemelt helyet és figyelmet kapnak.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése