2015. április 28., kedd

Hatalomátvétel



A nárciszok elhagyták a színpadot, a tavaszi előadás új főszereplői a tulipánok. Legkedvesebb virágaim.






Sárgák, pirosak, keverékek...

                  


Ezért is szeretek itt lakni: mindig van virág a vázában.




Azt hittem, csak piros és sárga "paraszt" tulipánokat ültettem - ezek a kedvenceim amúgy - de örülök a később nyíló arisztokratáknak is. Szerencsés véletlen, hogy hagymáik pont az első sorba kerültek.




Jutott belőlük a veteményesbe is, a borvörös apróságokról teljesen elfeledkeztem, nyáron felszedtem őket, a pincében várták sorukat. Csak januárban kerültek újra földbe, ekkor már javában hajtottak. Két éve vettem a hagymákat a Lidlben, nagyon hálás, sokáig virágzik, sok sarjat nevel, és szerencsére a feledékeny kertészt nem bünteti virágzásmegtagadással.




2 megjegyzés: