2015. április 18., szombat

"Miért siettek úgy, nárciszok,..."



Virágba borult a kocsifeljáró melletti kiskert. Tavaly elültettem több száz hóvirág, nárcisz és tulipán hagymát, az egészen icipiciket is. Ez utóbbiak még nem virágoznak, de majd jövőre, akkor lesz itt tavaszi virágtenger! A hóvirágzás ugyan elmaradt, kettő darab fehér harangocska bukkant elő, eddig nem tudtam, hogy a hóvirágot felszedés után minél hamarabb el kell ültetni, mert nagyon könnyen kiszárad. Az enyémek pedig hónapokig várták a kamrában, hogy legyen helyem elültetni őket, hát így jártam. 
A krókuszok, nárciszok viszont virulnak, a tulipánok hamarosan váltják őket, minden nap megyek hozzájuk, számon tartok minden szálat, jajistenem egyet letört a szél! Kezdek teljesen koncepciótlan lenni, egyszer-kétszer betévedtem kertészetbe, mindig beleugrik valami a kosaramba, aztán valahogy csak lesz helye a kertben. Szeretem, lilaságnak hangzik, de boldoggá tesz, ha csak ránézek. Jó nekem!

Nálam még csak most virít el a krókusz
Utolsó táncosok
Az ibolyákat az árokpartról importáltam
Nefelejcs
Kőtörőfű
Leánykökörcsin
Pázsitviola
Az egyetlen Peonia bimbó
Bújnak a liliomok
Soknárcisz
A konyhában is
Rajtkőn a tulipánok
Kertecske

5 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Én is csak gyönyörködöm, gyönyörködöm :)

      Törlés
  2. Betévedek - megtetszik valami - kosaramba landol - hazahozom - elültetem : pontosan igy megy ez nálam is! a tegnap találtam meg négy féle virághagymát a kamrában, már nem is emlékeztem rá! gyorsan elültettem, most várok :-) a virágok nagyon szépek, a koncepció meg nem fontos :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így jártam én is a nyáron fölszedett törpe tulipánokkal, januárban kerültek földbe, jobb híján a veteményesbe, már javában hajtottak. Nem is hittem, hogy megmaradnak, de éppen most kezdtek virágozni. Jól mutatnak a fokhagyma és a krumpli szomszédságában :)

      Törlés
  3. szia, a virágok is nagyon szépek, szó se róla, de a fotóid ......... azok első osztályúak, gratulálok!

    VálaszTörlés