2017. január 16., hétfő

Főnix


Kedves olvasók!

Jó ideje nem írtam, pedig készültem én, rendre születtek a fejemben a bejegyzések, aztán mire este lett, és leülhettem a gép elé, elfogytak a szavaim. A napokban az elmúlt év fotói között válogattam, furcsa érzés volt visszagondolni az élményekre, annyira távolinak tűntek, pedig hát néhány hónap telt csak el. Szeretném, ha itt is nyomuk maradna, ha gyerekek évek múltán olvashatnának  a delfin-tortáról, a kalózhajóról, a teknősről... 

Szép, tartalmas esztendőt zártunk, ami sok feladatot adott, változásokat hozott, néha egészen ijesztő volt, máskor derűs, olykor veszekedtünk, szerencsére azért többet nevettünk. Már most látszik, hogy 2017 sem lesz unalmas, mindjárt az elején át kellett értékelnem, beletörődnöm, újraterveznem, kíváncsi vagyok a folytatásra. 
Ám előbb még jön egy kis nosztalgia! Köszönöm, hogy velünk tartotok! :)

 










1 megjegyzés: