2017. március 15., szerda

Tulipános ünnep


Egészen mostanáig fel sem merült bennem a gondolat, hogy a hagyományos kokárda helyett mást is lehetne viselni március 15-re emlékezve. Ám a napokban annyi jó ötlet jött velem szembe a neten, hogy muszáj volt megvarrnom valamelyiket, így idén saját készítésű "kokárdákat"  tűztünk fel a gyerekek kabátjára. Csak egy kevés gyapjúfilcre volt szükség, és némi szabadidőre. Marci tulipánosat választott, és mivel Lackónak okvetlenül az kell, mint a bátyjának, mindjárt kettő is készült belőle. Julcsinak szintén tulipánosat készítettem, kicsit más formában.



Nagy sikerük volt vele, legalábbis a felnőttek körében, idegenek az utcán rendre megdicsérték, Marci mégis felháborodva jött haza az oviból.
- A gyerekek csúfolódtak, azt mondták, tulipános kokárda nem is létezik! Én hiába mondtam, hogy de igen, létezik, itt van a kabátomon! Csak Kloé hitt nekem, anya, ő hitt nekem egyedül...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése